30 Mayıs 2012 Çarşamba

Altı Üstü 5 Metre :))

Geçenlerde odamda temizlik yaparken, en çok kullandığım hobi malzemelerinin olduğu ıvır zıvır dolabı birden gözüme batmaya başladı üzerindeki koyu yeşil örtünün odamdaki ağırlığı pembe, mor, turkuaz, turuncu gibi canlı renklere hiç uymadığını fark ettim ve kendi kendime oldukça anlamsız buldum, o anda sanki her şey anlamını yitirmişti hemen bir çözüm bulmalıydım :)) (bazen böyle durumlarda işi abartıyorum kendim de farkındayım :) Ertesi sabah çözüm karşıma çıkıverdi daha önce almış olduğum 5 metrelik adını bilmediğimi şimdi fark ettiğim genellikle dolap içlerine yapıştırılan stickerlardan buldum (ben etiket diyorum).




Bu etiketimin deseni :)
 


Bu dolabımın kel ve karışık hali :)

Bu da kaplanmış hali :)

Altı üstü 5 metrelik o etiketler ya da sticker her neyse işte efenim, o kadar çok şey kapladı ki daha sonra onları da yayınlayacağım yine ve bu iş bana sadece 7 buçuk liraya mal oldu evim de hiç batmadı hatta daha derli toplu oldu, böyle küçük değişikliklerin güzelliklere dönüşmesi insanı gülümsetiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.