29 Mayıs 2012 Salı

Benim Çakıl Taşlarım Var İrili Ufaklı Kaybolduğumda Yere Yayıp Yol Yaptığım :)

Son günlerde bir şeyler üretmek çabası içerisindeyim, nedense çevremi güzelleştirirsem bütün işler yoluna girecekmiş gibi geliyor :)) (Öyle zor şeyler de değil eğlenceli kolay olsun istiyorum) Ben de işe evimden başladım, een sevdiğim fotoğraflara çerçeve yapıp asmak fikri ne zamandır vardı aklımda ama doğru malzeme bir türlü elime geçmiyordu, en sonunda o renkli çakıl taşlarıyla karşılaştım ana temayı onlar oluşturacaktı, fotoğraflarımıza eşlik edecek olan da onlara yakışmalıydı :)) Taşların altına da daha önce çok ucuza aldığım renkli pipetleri yerleştirdim sonuçtan şimdilik memnunum ama belki eklemeler yapılabilir :))
 Taşları ve pipetleri sıcak silikon ile yapıştırdım zaten son zamanlarda en çok sıcak silikon ile çalışıyorum.


Alttaki çerçevede çöp şişleri kulladım pipet kalmayınca onları kullandım ama bireştirmede biraz zorlandım, birkaç hafta önce sevgili Ecer Özmen'in blogunda görmüştüm tabii onun çalışmaları şahaneydi :)) onun blog adresini eklemek isterdim fakat henüz bu işlerde biraz acemiyim lütfen beni affet Ecer ama blog ismi ecerce :))

 Çöpşişleri kullandığım çerçevenin alt kısmını uzun bir şekilde bıraktım onun için bir fikrim var ama henüz gerçekleştiremedim :)


Neşeli bir hafta diliyorum çakıl taşlarım gibi rengarenk olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.