31 Mayıs 2012 Perşembe

Bereket

Daha önce dolabı kapladığım desenli etiketlerle kolayını bulsam bütün evi kaplayacaktım ki nihayet bitti :)) dolabıma uygun olsun diye 5 litrelik yağ tenekesinden kendime bir çöp kutusu da yapmayı ihmal etmedim. İşte aynı desenli etiketle yaptığım çöp kutusu...

Öncelikle yağ tenekesinin üst kısmını keserek çıkardığım için kenarları keskin kaldı o yüzden pembe kumaş parçalarının içini elyafla doldurup yapıştırdım ve keskin kısımları yok ettim. Tabii öncesinde desenli etiketimle kutuyu kapladım.



 Daha önce yeğenlerime elbise dikmiştim onlardan kalan fırfırlarım vardı birazcık süsleme yaptım ve daha önceden yengemle pipo çubuklarından yapmış olduğumuz çiçeğimizi sıcak silikonla yapıştırdım,

içine de çöp atıldığında gürültü olmasın diye yine pembe kumaşla ve elyafla parçalar diktim.

 Son olarak yine fırfırlı parçadan kutunun atına da yapıştırdım çöp kutum artık hazır :))
Bu da kendi çapında bir köşe rafıydı gözüme birden pek işe yaramaz görününce onu da kaplayıp çalışma masamın üzerine yerleştirdim ıvır zıvırı biraz toparladı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.