27 Mayıs 2012 Pazar

Birkaç Ömür Kıymetinde (Kuzguncuk)

          Yağmurlu bir Edirne akşamında dolu dolu bir İstanbul baharı paylaşmak yerinde olur mu bilmem ama benim içimde bahar havası var :)) Hani insanın ömründe öyle günler vardır ki birkaç ömür kıymetindedir. Ve yine o bilge kişiler derler ya insanın ömrünü uzatan yerler vardır işte Kuzguncuk öyle bir yer... İstanbul'un karşı yakasının belki de en güzel yerleşim yeri. Sözlerimi Yahya Kemal'in o İstanbul kadar güzel şiiriyle sürdürüyorum :))



  Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul!
  Görmedim gezmediğim, sevmediğim hiçbir yer.
  Ömrüm oldukça, gönül tahtıma keyfince kurul!
  Sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer.

  Nice revnaklı şehirler görülür dünyada,
  Lakin efsunlu güzellikleri sensin yaratan.
  Yaşamıştır derim, en hoş ve uzun rü'yada
  Sende çok yıl yaşayan, sende ölen, sende yatan.

Hepimize güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum bol tebessümlü olsun :)

İşte gönül tahtımıza kurulan Kuzguncuk ve en son Göksu sefası :))






Şair burada ille de yaseminler diyor :))


Eskiye olan sevgim hiç geçmeyecek biliyorum ben eskidikçe eski sevdası içimde olgunlaşacak, güzelleşecek :)) Değerin bilinmese de bir köşeye atılmış olsan da güzelsin sevgili vosvoscuk...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.