31 Mayıs 2012 Perşembe

Çarpı İşi

Henüz el atamadığım bir konu olmasıyla beraber bizim evde bol miktarda var çarpı işi. Babaannem ve anneannemin çeyizinden kalma el dokuması havluların üzerine işlenmiş olanlar çok güzeller özellikle fakat ben bugün onları fotoğraflayamadığımdan şu an evimde bulunan ve kullandığım birkaç tanesini paylaşmak istiyorum. Çarpı işini sevenlere belki bir fikir verir.


 Bu çerçeve içinde olan tamamı dolgulu, normalde nilüferler beyaz ve pembe oluyor fakat bu annemlerin çeyizlerinden kalma olduğu için sanırım o dönemde ipleri değerlendirmek için yapılmış, benim en sevdiklerimdendir :)




Burada sadece gül işlenmiş çevresi bir önceki nilüferler gibi dolgulu değil.



 Bunlar ise benim sürekli boynumda taşıdığım çarpı işleri ben şal olarak kullanıyorum, bunlar büyük yengemin bana hazırladığı bohça için işledikleri, onda daha pek çok var bunlardan fakat yeniden işlemeye dönmesi için henüz ikna edemedim. Daha sonra onun çarpı işlerini de fotoğraflayacağım. Ayrıca çarpı işini şal olarak kullanmak gerçekten çok güzel bir fikir diye düşünüyorum ben üzerimde taşımayı çok seviyorum :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.