22 Mayıs 2012 Salı

Kavs-i Kuzah, Martılar, Kitaplar...

Martı Jonathan Livingston

Düşünürken düşünürken ilk paylaşımı aslında hiç düşünmeye gerek olmadığını farkettim :) Hayatımın, mesleğimin en önemli parçası olan kitaplardan başlayacaktım tabii ki... Küçükken annem her şeyden herkesten uzaklaşıp kitapların dünyasında bazen saatlerce bazen günlerce kaybolmama kızardı. Biraz da başka uğraşlar edin kendine derdi, hayatımda en çok kitaplara para vermeme de kızardı tabii nereden bilebilirdik ki günün birinde işimin kitaplar, kelimeler olacağını... Ve iyi ki sevmişim kitapları ve martıları ve denizi ve şekerleri ve renkleri ve kavs-i kuzahı hem yağmurlar hem gökkuşağını :)

Neden kavs-i kuzah çünkü hem yağmur hem gökkuşağı ve bende havalar bazen yağmurlu bazen gökkuşağı :)

Kitaba gelince zaten pek çok paylaşım var onunla ilgili ama en sevdiklerimden olduğu için başlangıca en çok o yakışırdı sanki ve ilk paylaşıma da kitaptan bir cümleyle bitirmek yakışır; 

"Gözünle gördüklerine inanma. Görünenlerin hepsi sınırlıdır. Anlayarak bakmaya, bildiklerinin ötesine geçmeye çalış.  O zaman uçmanın anlamını daha iyi öğreneceksin." 

4 yorum:

  1. Ama yine de aklınız el işlerinde kalmış demek ki:)) Gelip benim blogumu bulduğunuza göre:))) Hoşgeldiniz. Herzaman buyrun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sevgili nedret aklım hep el işlerine gidiyor özellikle son zamanlarda çok sık çalışıyorum seramikler, dikiş, örgü vs. ama paylaşmak için önce fotoğraflamam gerek o yüzden şimdilik kitaplarla bir giriş yapayım dedim, blogunuzu ilgiyle takip edeceğimden emin olabilirsiniz sevgilerimle :))

      Sil
  2. Hoş geldin Kavs-i Kuzah, yazılarını ilgiyle takip edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Ang size de çok teşekkür ederim ben zaten blog açmadan önce de sizleri ilgiyle takip ediyordum şimdi daha da iyi takip ediyorum sevgilerimle :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.