8 Haziran 2012 Cuma

Ama çuval ipinden yapılmış o meşhur avizeden ben de yapmasam olmazdı ki :))

Bu akşam yazdığım içi dökme yazısından sonra güzel bir gelişme oldu şükürler olsun, madem o kadar iç döktüm olan güzel gelişmeyi de paylaşayım dedim :) Alanımda hep ihtiyacım olacak olan hocalarımdan biri aradı ve beni evine davet etti uzun uzun sohbet ettik moralimi yerine getirdi, şimdi daha bir hevesle asılacağım çalışmalarıma tabii hobileri bırakmak da yok onlarla düşüncelerden uzaklaşıp rahatlıyorum, seviyorum ortaya ufak tefek de olsa bir şeyler çıkmasını herkes gibi :)


Gelelim şu meşhuuuur avizeye ben yapmasam hiç olmazdı hiç :)) Eksik kalırdım dünya anlamsız gelirdi abartırdım :)) Neyse geçelim fotoğraflara ben yine her zamanki gibi acele ettim, evde balon yoktu almaya da  üşendim ana malzeme olarak yoğurt kutusu kullandım :)


Görmüş olduğunuz gibi etraf biraz batıyor :) 
 Benim canım sevdicek bunu görünce arı kovanına benzetti eh haksız da değil :)
 O şekilde gözüme biraz boş görününce ben de etrafına kelebekler kondurdum, sevdiceğin tepkisi hazır :)) 'hiç o renkte kelebek mi olurmuş bence kırmızı beyaz benekli yap o kelebekleri' :)) aslında olabilir bir denemek lazım...
 Bu da ışığı yakınca oluşturduğu efekt, bizim eski divan şiirinde fanus-ı hayal diye bir lamba geçer, abajura benzer bir fanusun dışına değişik desenler kaplayıp içine mum yakıp değişik şekillerde ışık efektleri yakalarlarmış osmanlı zamanında. ( Bu çok güzel bir mumluk fikri olabilir en kısazamanda gerçekleştirmek gerek)  Şimdilerde bebekler için aldığımız müzikli ve ışıklı gece lambaları ve projektörlere benzeyen efsunlu bir alet, ben de bu avizemin bu ışıklı görüntüsünü ona benzetiyorum. İplerin izin verdiği ölçüde ışık saçılıyor :))

4 yorum:

  1. cok guzel olmus ellerine saglik
    benim blogumada beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim :))

      Sil
  2. Aa. yoğurt kabı ne güzel fikir. Böyle olunca alt kısım açık kalmış. Işığı kesmez Daha aydınlık olur oda. Bilirim. Ortalık fena batar.. Hele eller.. tanınmamz hale gelir. Ama kirlenmek güzeldir değil mi? Ellerinize sağlık.
    Not: Yorumlarınızda doğrulama kodu istiyor. Biz yorumlarımızı yazıyoruz uzun uzun sonra tam yolladık diyoruz, karşımıza kodlar çıkıyor. Eğer kodları yanlış okuyup yazarsak yorum gitmiyor. O zaman da göndermekten vazgeçiyoruz. Doğrulama güvenlik konusunda hiç işe yaramıyor üstelik. Nasıl kaldıracağınızı Burada anlattım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Evet böyle zihni sinir fikirli olunca alt tarafı açık kaldı ve ışığı her yere yayıyor :)) bir de kirlenmek çok güzel ki bu arada yorumlarla ilgili uyarınız için teşekkür ederim hemen düzelttim artık kelime doğrulaması yok sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.