30 Haziran 2012 Cumartesi

DIY- Bugün Günlerden Kabus Kovucu...

Sabah sıcaktan uyuyamayınca ve İngilizce çalışamayınca ne yapsam dedim ve bu günü kişisel bakım günü ilan ettim, tabii öncelikle kahvaltı hazırlayana kadar ne zamandır yapmayı planladığım kolyeyi yapmaya karar verdim. Yine malzemeler tam değildi ama ben değiştirdim bence harika bir kabus kovucu kolye oldu, tam yaza uygun bohem bohem kokan bir kabus kovucu :) yanında da dün yaptığım minik bir kuş yuvası kolyeyle sunuyorum :P

 Tekini kaybettiğim bir halka küpem vardı bir yerde kullanırım diyordum bu projede işe yaradı, çuval ipini onun etrafına sardım ve bir temel oluşturdum, ardından ince beyaz bir ipi resimlerdeki gibi kabus kovucu olarak sardım ve ardından bir kumaştan püsküller kestim tamamlandı. 




kuş yuvasını ise 3 adet beyaz boncuğun etrafına teller sararak oluşturdum.

3 yorum:

  1. merhabalarrr
    yaptiklariniz icin gonlunuze saglik

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuz ve bloğunuzda ki paylaşımlar çok güzel ve profosyonel. Bloğunuzu sürekli takip etmeye başladık. Market programı olarak teşekkür ederiz ve paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.