29 Haziran 2012 Cuma

Haftasonuna bir kala...

Cuma günleri hep tatilin habercisi o yüzden seviyorum gerçi benim favorim pazardır neden bilmem içimde bir sevinç olur pazarları... Neyse bugünün ürünleri diyelim o zaman sevgilerimle mutlu haftasonu :)


 Konserve kaplayıp kalemlik yapmayı çok seviyorum hatta gözüm hep konserve yiyeceklerde, bu konserve de iş yerindeki bir arkadaşımın kalemliği olacak :)


Kalemliğin yanındaki kitap okuyan adamları da seramik hamuruyla yapmıştım bir blogda görmüştüm bir zamanlar...


O artık bir fotoğraf ve anılar kutusu ... Gerçi ben de sevdicek de kumralız ama bu gelin damadı çok sevdim :))






 Bunlar da yeni evimizin ıvır zıvırı için süslendi ...


5 yorum:

  1. hiç boş durmazmısın sen arkadaşımm
    gene güzellikler üretmişsinnn
    çıktısını aldığın kagıtlar çok güzell
    kutular yoğurt kovaları hepsi elerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ayy teşekkür ederiim beğenmene sevindim zira senin zevkine güveniyorum :) pek boş duramıyorum gerçekten huy işte, kağıtları da bir sitede bulup çıktısını almıştım ama unuttum siteyi bulursam linkini veririm... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bu kaplama olayı bende de var mutfak dolablarından başladım bakalım nereye kadar gidecek
    hepsi çok güzel hele o gelin damada bayıldım
    o etiketi alabileceğim bir yer var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep kullandığım kaplama kağıtları internetten bulup çıktı aldığım kağıtlar onları genellikle grafikerler.com'dan indiriyorum ve bazen photoshop ile birşeyler ekliyorum vs. anlayacağın o kağıt satın aldığım etiketlerden değil ama tekrar bulursam sana yollamaya çalışacağım ;) sevgiler

      Sil
  4. sen sen senn bu konuda harikasın :)
    bence derhal satış bloğu oluştur bunnla ilgili ve kişiye özel tasarımlar ile bunları tasarlayıp sat
    :)
    hatta hattaa yeteneksizsiznize çıkkk :)
    ellerine sağlık yine tabikiçok güzeller.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.