7 Haziran 2012 Perşembe

İç Dökmece

Ne zaman olgunlaşırız? Bilgiler bizi insan olmanın erdemlerinden uzaklaştırmadığında...  Ne kadar doğru ne güzel bir söz sevgili Işık Elçi'ye ait. Beni düşünmeye sevk etti... Bilmek bazen ne zordur gerçekten, olgunlaşmak için bilirken insan olmanın erdemlerinden uzaklaşacaksam eğer ben de onlar gibi, o kadar olmak istemem... Her şeyden önce vicdanımın sesini dinlemeliyim biliyorum. Sadece maddi amaçlar uğruna bilginin peşinde olmak değil bendeki hayal sevdiğim şeyi yapmak istiyorum, bana dokunmasınlar istiyorum, gönlümce bu işin derinliklerine inmek istiyorum, engellerin hepsi önümden bir bir çekilsin istiyorum, artık bildiğim halde susmak istemiyorum... Özgüvenimi geri istiyorum... İnsan olmanın erdemlerinden uzaklaşmadan bilmek istiyorum. 


(Rabbiyessir vela tuassir Rabbi temmim bi'lhayr : Rabbim işimi kolaylaştır, güçleştirme, Rabbim bu işi hayırla tamamla )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.