21 Haziran 2012 Perşembe

Kalemliklerim...

Ne zamandır kendi yaptığım şeyleri paylaşmıyordum sıra bu gece geldi :) İşte bunlar da benim kalemliklerim ;

Bu ilk fotoğraflardaki kalemlik pek güzel gelmiyor gözüme ama iş yerinde kullanıyorum cep yaptım küçük not kağıtları koyuyorum ceplere kullanışlı oldu hele ki üniversitenin vermediği kalemliklerin yanında çok daha benlik hoş hiç vermeeseler daha iyi o sevimsiz şeyleri, en azından bir kalemliğim var artık :)



En sevdiğim kalemliğim bu oldu biraz bohemian tarzına dönük kabus kovucu kartları falan birde kot etek giydirdim bence hoş oldu :)


 Bunlarda da örünce desen oluşturan iplerden kullandım etrafına sardıkça desen oluştu çok sevimli olduklarını düşünüyorum :)



2 yorum:

  1. kocaman merhabalar cnm :) ismini tıkladığımda baglantın görünmüyordu blogun var mı diye merak ediyordum sanırım yepyeni bir blog takipcin oldum umarım kaybetmem artık sseni:))
    ceplii kalemlik ha çok sevdim bu fikri çok şirin ve işlevsel olmuşlar elerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim hoşgeldin yepyeni takipçim :)) kalemlikte cep fikrini daha önce başka bir blogda görmüş ve çok sevmiştim uygulayınca da gerçekten çok işlevsel oldu notluk gibi :) Sevgilerimleee

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.