3 Haziran 2012 Pazar

Kavs-i Kuzah Yine Neler Peşindesin Acaba? :)))

Malzemeleri fotoğraflayıp bırakacaktım ama yine iki satır yazmadan duramadım :)) Bugün güzel bir gündü pazar günlerini hep sevmişimdir benim günüm gibi gelir, ruhuma yakışan gündür, güneş sanki pazarları gözüme daha bir güzel görünür. Bugün de haziranın ne güzel bir pazar günüydü. Ben zaten yaz ortasında doğduğumdan mıdır nedir baharla neşem yerine gelir yazla birlikte de iyice doruğa çıkar. Hem neşemin, mutluluğumun en candan sebebi de yanımdaydı, sevdiklerimizle yenen güzel bir akşam yemeğinden daha fazla ne mutlu edebilir ki bizi :)) 
Mutlulukla, neşeyle, bol kahkaha ve en sevdiğimizle geçen bir hafta olsun :))


Malzemeler ortada bakalım bunlardan ne çıkacak :))


                        Bu kendi keyfim için :)


Bu da sipariş üzerine olan :))
Nedesembeğenirsin'de gördüğüm pofuduk güllerden yaptım hem kolay hem de çook güzel olmalarına       ba-yıl-dım :))
Bu fotoğrafı da sevdim, meyveler annemin bahçesinden, dalından koparıp yemek gibisi yok ki :))


4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, pofuduk çiçekler, kalp çok güzeller :)

    Sanırım en çok ilgimi, dalından koparılan meyveler çekti, ne kadar güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Aslı kalp, kahve topları ve pofuduk çiçekler artık bir araya gelip bir kapı süsü oldular :) son halini de yayınlayacağım sevgiler :)

      Sil
  2. Ben de yapabilir miyim acaba? O kadar sevimli göründüler ki gözüme. Ellerinize sağlık.
    Keşke herkes bizim gibi dalından koparıp yeme şansına sahip olsa. Daha az nüfus, ebeveynle çocukların, torunların bir arada yaşadığı müstakil evler.. Kocaman bahçeler. 57 yıl öncesinde ki sükunet. Ah... nerede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsınız tabii hem sizin de sevdiğiniz malzemeleri kullandım çuval ipi gibi :)) elimde köpük top yoktu ben de kırmızı kumaşın içini elyaf doldurup kahveleri üzerine sıcak silikonla yapıştırdım benim kahve toplarım da böyle oldu şimdi kapıya gelenler kokusunu duyunca çok hoş bir hisse kapılıyorlar, tarçın, kahve ve karanfil kokusu tavsiye ederim huzur dolu :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.