3 Haziran 2012 Pazar

Vintage Gelinlikler

Siyah beyaz fotoğraflara bakarım da eski gelinler bana nasıl zarif görünür, keşke şimdilerin moda anlayışı da 50, 60 ve 70'ler gibi olsa. Çok şükür son yıllarda vintage hayatımızda önemli bir yere sahip olmaya başladı ve eski yeninin yanında parıldamaya başladı :)) Tabii bu bir eski hayranı olan beni çok mutlu ediyor. İyi ki birileri o eskileri atmaya kıyamamış iyi ki eskiye hala değer verenler var...

 Bugün yine orada burada dolaşırken bu çok güzel adresi buldum da oradan 1950- 1960 ve 1970 yılına ait birkaç parça gelinlik paylaşacağım. Keşke bunlar ülkemizde de bu kadar çeşitli olsa ve bir tanesini giyebilsem :)










































5 yorum:

  1. elbise gibi olan çok hoşşş :)
    ben izleyici gaddetini bulamadım nasıl takip edicem sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mavii, ben de elbise gibi olanları çok beğeniyorum özellikle nikah ve küçük sade bir kokteylle evlenmek isteyenler için çok uygun gerçekten :) gaddet'i hakkımda kısmının üzerine ekledim sevgilerimle...

      Sil
  2. Preciosos vestidos. Mis felicitaciones.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden zarif..
    Eski filmlerde kadınların üzerinde gördüklerimden.
    Boşuna vintage dememişler tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum ve bunlardan birini giymek istiyorum valla hepsi birbirinden zarif gerçekten :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.