1 Temmuz 2012 Pazar

DIY- Bir Defter Yapalım Hem Kolay Hem Anlamlı Olsun...

Bugünün olayı, İngilizce çalışırken ayrı bir defter lazım olunca ortaya çıktı, yeni bir defter almam için çarşıya ya da alışveriş merkezine gitmem gerekiyordu, halbuki ne gerek var değil mi kendimiz yapabiliyorken :) fazla vaktimi de almadı hemen yapıp çalışmama devam ettim çok da sevdim yeni defterimi umarım sizlerde seversiniz ya da en azından bir fikir verir... Daha çok güzellikler paylaşmak için sevgiler...

Malzemelere fotoğrafta eklemeyi unutmuşum bir tutam da hayal gücü katarsanız bundan çok daha güzel şeyler çıkabilir :)
Öncelikle dosya kağıtlarını bir kenarından defter gibi zımbalıyoruz sağlam olmalı tabii ardından kapak yapmak için seçtiğimiz fotoğrafları ilk sayfaya ve son sayfaya yapıştırıyoruz son olarak şeffaf dosya ile kaplıyoruz...

Ben en sevdiğim arkadaşlarımla çekilmiş fotoğraflarımı ve birinci yaş günümde annem ve babamla çekilmiş bir fotoğrafımı koymak istedim... Sonuç olarak ortaya böyle bir şey çıktı :)



2 yorum:

  1. çokkk güzell olmuşşş anı defteri havasında ingilizce defteri oda güzel:))
    kendi yapabilmek ve bunları sevebilmek öyle güzel ki
    bazılarına çok anlamsız gelse de!
    birinci yaş resmine bayıldım çok anlamlı çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek çok insana anlamsız gelebiliyor halbuki hem masrafsız hem eğlenceli daha da önemlisi kendi el emeğimiz olduğu için değerli :) çoook teşekkür ederim ben de aslında anı defteri harika bir fikir ama Türk dili ve edebiyatı okuduğumdan mıdır nedir artık yazamıyorum beğenmiyorum yazdıklarımı o yüzden şimdilik İngilizce çalışma defteri :))

      sevgilerimlee...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.