19 Temmuz 2012 Perşembe

Dıy- Bir saat Hikayesi

O saatin başına ben geldim :) Zira bir şeyin başına ben gelince vay haline baştan aşağı yenilenmek zorunda çaresi yok ... Sevmiyordum o saati yalan yok içten içe bir gün değiştiririm nasılsa diyordum ki o gün geldi çattı, ben de düşünmeye başladım hem bizi ifade etmeli, hem eve yakışmalı, hem de değiştirdiğimize değmeliydi :)  Haritalar ki onları çok sevmişimdir her zaman, bana dünyanın her yerinin gidilebilir olduğu, sınırların olmadığı, ver elini dediğinde alıp başımızı gidebilecekmişiz hissini verirler... Ben de uzattım elimi Piri Reisin dünyasına dokundu, tabii bu fikir benim aklıma geldi ama sevdicekle paylaşınca ondan da haritayı photoshopta yuvarlama ve Osmanlıca rakamlar ekleme fikri geldi ortaya "Bizce" bir şey çıkıverdi :)
Sevgiler...

İşte aslında saat bunun gibi bir şeydi tam da böyle değildi gerçi çirkindi :))  : 



Alttaki fotoğrafta gördüğünüz dünya haritası üzerindeki değişiklikleri iş arkadaşım sevgili Nimet'le yaptık... Çıktılar ve saatin boyutlandırılması için de (her ne kadar saat için aldığımız çıktı biraz küçük gelse de) Sağlık kültürdeki arkadaşlar yardımcı oldular :)) Onlar bu adresi ve postu bilmiyorlar ama olsun yine de buradan sessiz bir teşekkürü hak ettiler...
 Yapıştırma işlemi sonrasında bu hale geldi, akrep ve yelkovan bu akşam takılacak bitmiş halini de fotoğraflayacağım :)

Ayrıca ekleyeyim Tiryaki Hobi'nin çekilişine buyrun minik kalpler için tık tık :)

4 yorum:

  1. aklına geleni uyguluyorsun şekerim ve sonuç çok güzel oluyor elerine sağlık zaman hep saglıkla ve güzeliklele aksın gitsin hayırlı ramazanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok matah şeyler olmuyor ama ben seviyorum ben sevdikten sonra da gerisi mühim değil zaten :)) En son saati bıraktığımda akrep ve yelkovanı ayarlanacaktı ki bence erkek arkadaşım hala yapmamıştır... Hayırlı ramazanlaaarr :)

      Sil
  2. çok beğendim haritaları bende çok severim saate çok yakışmış
    ne içindeyim zamanın nede büsbütün dışında kendinizi anlatmak için kullandığınız şiire de ayrı bir sevgim vardır saat yenilemenin altınada yazılacak en iyi yorum bu olur
    ne içindeyim zamanın nede büsbütün dışında:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuğba ben de çok severim Tanpınar'ın bu dizelerini sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.