30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ordan burdan...

Bir haftalık bir moladan sonra yeniden buralardayım, hem sıcaklar, hem ramazanda susuzluk, hem özlem şu iki gündür beni çok yoruyor... Bir haftalık minik bir tatil yaptım ilk günler İstanbul'da neşeyle geçti sonra ailemin yanına geçtim orada da özlediğim anne kız buluşmasını buldum :) Gerçi pek baş başa kalamadık çünkü ben ne zaman evime gidecek olsam o günler bizde misafir bitmez neyse canları sağolsun... Edirne'ye dönmek istemedim bu kez karşılayanım yoktu sevdicek de tatilde olunca böyle oldu bu sefer :)  Buradan sesleneyim en iyisi...

SENİ ÇOK ÖZLEDİM :)


Dün doğum günümdü anneciğimin hediyesi dikiş makinemle özlemden fırsat buldukça bir şeyler yaptım onları da bir paylaşayım dedim.

Sevgilerimle...



Bunlar çantalarım: 


 Bu da yeğenim Ali'nin yaptığı bir portre: 


6 yorum:

  1. iyki dogmuşsun tatlımm musmutlu yıllar:)
    makinanda ne güzelmiş öyle penbiş penbişşş pastanla takım olmuşlar:))
    çantan da dikişinde başarılı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :)) Makinemi çok sevdim rengi falan tam benlik ama dikişte daha ustalaşmak için uzuuun yıllar var, dikiş hatalarım var onlar da düzelecek inşallah :) Ama çok eğleniyorum dikerken gittikçe daha iyi öğreniyorum makinemi de, çantamı bugün taktım koluma geldim iş yerime keşke bir fotoğraf çekenim olsa da yayınlasam :))
      Sevgilerr...

      Sil
  2. canım nice nice güzel yaşlar diliyorumm..herşey gönlünce olsun..
    iyi günlerde kullan canım hediyeni çok güzelmiş ..
    çantanda çok güzel olmuş ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevilcim nice güzel yaşlarımız olsun da bol bol böyle paylaşalım :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. merhaba pek yeteneklisiniz,ellerinize sağlık,mutlu yıllar...Blogunuzun üyesiyim , bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bensucum blogunu izleyeceğim sevgiler.. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.