7 Temmuz 2012 Cumartesi

Sınav ve bir doğum günü hikayesi...

Malumunuz bugün kpss vardı sabah hazırlanıp çıktım sınava girdim, bir edebiyatçı olmama rağmen Türkçe soruları beni zorladı :)) hele bir soru şıklarıyla çok alakasızdı umarım benim gibi diğer arkadaşlar da farketmişlerdir:) neyse günün ondan sonraki kısmı çok sevdiğimiz bir arkadaşımızın doğum gününü kutlama hazırlığıyla geçti aldığımız hediyenin yanına bir de el emeğim olsun istedimi. İşte o çok sevgili el emeğim sarkıt :)) sevgi ve ışıkla ... 


İki kalp arasında en kısa yol:
Birbirine uzanmış ve zaman zaman
Ancak parmak uçlarıyla değebilen
İki kol.

Merdivenlerin oraya koşuyorum,
Beklemek gövde gösterisi zamanın;
Çok erken gelmişim seni bulamıyorum,
Bir şeyin provası yapılıyor sanki.

Kuşlar toplanmışlar göçüyorlar
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni... (C. S.)










6 yorum:

  1. canım umarım bu sınav stresin güzel geçmiştir hayırlı sonuçlara vesile olur
    ay bu sarkıta bayıldım ben geçen bir abajur çemberi geçti elime sakladım bende biri küçük biri büyük yaplaıyım bundan çok hoş acaba kelebek li olur mu usta:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah sen yaparsın da olmaz mııı :)) Kelebeklisi harika olur çiçeklisi böceklisi bile olur hatta... ben aşk enerjisini daha iyi çeksin o da bir edebiyatçı bulsun mutlu olsun deyü edebiyat dergilerinden kalpler kesip yaptım :)) Sen istediğinden yaparsın hatta hayal gücünü katarsın çok daha güzeli çıkar yetenekli hatun kişi :))

      Sil
    2. Ayrıca sınav için de teşekkür ederim girdik bakalım bi sonuç çıkacak mı :)) Hayırlısı, nasip, kısmet en sevdiğim üçlüdür :))

      Sil
  2. Awesome post! I really like this craft xo

    YanıtlaSil
  3. canım hediyen cok guzel olmuş ellerine sağlık çok beğendim..c.tesi sabah bende kpss ye girdim..yetiştiremedim ben :( türkçe ve matematiği yapıyordum 52 soru çzömüştüm henüz ,hoca yarım saat kaldı acele edin diyince moralim bozuldu :((ondan sonra ne yaptım bilmiyorum:((bu süre çok az çünkü matematiği çözmek tükçe paragrafları okumak zaman alıyo..neyse artık hakkımızda hayırlısı umarım güzel sonuclar alırız..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.