15 Ağustos 2012 Çarşamba

2. Bardaklaşma Etkinliği :)) (Eflatun)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi sevgili Madam dö gonç'un düzenlediği etkinlikte Eflatun ile eşleşmiştik :) Nasıl tatlı nasıl sevecen ve sıcak bir insan çok sevdim kendisini de hediye paketini de :) Sanki beni bilmiş de almış her şeyi özellikle de kupa bardağımı ve fotoğraf albümümü :) Ne zamandır sevdicekle fotoğraflarımız için bir albüm yapalım falan diye konuşuyordum ki çok istemişim galiba evren bana sevgili Şirin yoluyla ulaştırdı albümü :) Medreselva blogunun sahibesi Şirin'e tatlı armağanları için hem çok teşekkür ediyorum hem de kocaman sevgiylee kucaklıyorum :)









5 yorum:

  1. Ay çok keyifli bir etkinlik olmuş belli, hediyeler de pek cici :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok keyifli bir etkinlik oldu yepyeni arkadaşlıklar kazandık en güzeli de bu oldu :) Sevgiler

      Sil
  2. canım,
    afiyet bal şeker olsun... kilo değil yaşam enerjisi olsun bünyene =))ne mutlu bana beğendiysen...
    öpüyorum çok,
    kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla öyle bir yaşam enerjisi oldu ki bütün akşam çocuk gibi sevindim durdum tekrar çook teşekkür ederim çok :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.