3 Ağustos 2012 Cuma

Çıraklık eserim :))

Bugün pazara gittim ve çok güzel kumaşlar aldım :) uzun zamandır istediğim bir etek vardı ama mağazalarda pek bulunmayan bir kumaş ve modelde, onun kumaşından bulunca nasıl sevindim anlatamam :) tabii hemen aldım ve daha önce Clandestino'da gördüğüm ve çok pahalı diye almadığım eteğim çok uygun bir fiyata mal oldu bu da benim çıraklık eserim oldu :) Ama söylemem gerek ben çok dikkat ederek diktim dikişlerde problem olmasın diye temiz dikiş yaparken ütü bastım ve kusursuz dikişi elde ettim buyurun bu da benim çıraklık eteğim :))












10 yorum:

  1. çırak değil usta olmuşsun sen canım..çok güzel olmuş ellerine sağlık ..iyigünlerde giy yeni cicini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevilciğim iltifat ettin :) Öyle dikiş blogları var ki onların eline su dökemem valla mesela sevgili Suzy (lilibebek), sonra rujbutik adlı blogun yazarları harikalar :) sevgiler..

      Sil
  2. başka bloglardan dem vurma senin blogun senin eserin...dikişte de blogda da tazeyiz...her ikisinde de öğrencek öğreneceğimiz çok alacağımız yol uzun...sakın yılma bel yılmamaya ve zaman yaratmaya çbalıyorum...bu bile keyif eriyor insana...koccaman kucaklıyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa teşekkür ederim haklısın uzuuun bir yol var önümüzde ve eğlenceli ipin ucunu ben tutuyorum ama blog kendi yolunu kendi alıyor sonun nereye varacağını bilmemek daha keyifli :) sevgilerimlee :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş gerçekten. çıraklık dönemin böyleyse kim bilir ustalığın nasıl olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Yasemin balla çok mutlu oldum ki :)

      Sil
  4. çok guzel olmus ozellikle desen.
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de desenine vurulup aldım bu kumaşı :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel bi kumaş bu böyle tebrik ederim çok iyi seçim gerçekten :) sende çok güzel dikmişsin ellerine sağlık.Arkadaşlara katılıyorum çıraklık dönemin bitmiş senin :) Hobili Günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mervecim bu aralar hep dikiyorum diktikçe mutlu oluyorum bakalım bu durum ne zamana kadar devam edecek :)) Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.