2 Ağustos 2012 Perşembe

Kahve tanecikleri, tarçın ve bir parça romantizm :)

Şimdi yazdığım başlığa baktım da bir hayli iddialı görünüyor :) Acaba bu postta romantizm var mı? Romantizmin miktarını bilmem ama mutluluk var çok fazla... Bugün güzel haberler günüydü :)) Sonunda beklediğimiz haber geldi canım sevdiğim Amerika yolcusu bugünün şarkısı da şu ;)


Gelelim bugünün ürünlerine :)
 bu bardak altlıkları çirkin bi kağıtla kaplıydı onu çıkartıp daha önce çıktısını aldığım kağıtla dekupaj yapıp vernikledim...
 


 Bu sünger de aşağıda göreceğiniz üzere bir kapı süsü olacak :)
Kahve tanecikleri... 
 burda biraz pastaya benzemiş :)







Sonuçta böyle bir şey oldu işte arkadaşıma hediye olarak gidecek :)

4 yorum:

  1. Ben o kapıya gelir o tanecikleri yerim amaa :)
    Benim kardeşim de şuanda Amerika'da,Philadelphia'da.
    O yüzden bu şarkı bana da iyi geldi, mutlu oldum onun adına :)
    Sevgiler,
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Ne güzel tesadüf bizim yolumuz da Philedelphia'ya doğru :)) Sevgiler

      Sil
  2. ilk kahve çekirdeklerini koyduğunda bende pasta görünümlü bir şey çıkacak diye bekledim :) öyle de güzel olurdu ama bu kesinlikle daha kullanışlı ellerine kollarına sağlık :)
    ben de beklerim, sevgiler..
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) aslında yaparken bana da pastaya benzeyecek gibi geldi ama kahve topları ve pofuduk çiçekler eklenince bambaşka bir şey oldu enteresan, ne idüğüü belirsiz ama ben sevdim :)) sevgiler

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.