24 Ağustos 2012 Cuma

Rengarenk Fiyonk Yapalım :)

Bugün günlerden cuma haftanın favorisi, belki de tatilin gelişini haber verdiği için :) İçim rengarenk gözüm hep tatlı renklerdeki kumaşlarda ve son zamanlarda hep dikiş var aklımda... Ben de farklı bir şey paylaşayım aklımı biraz dikişten uzaklaştırayım dedim... Önümde uzun bir dönem çalışmam gerek hem de çok çalışmam gerek boşa geçirecek vakit kalmadı artık elimde tükettim hepsini, doldurdum kotamı yarından itibaren kendi işime dönme zamanı :) Neyse bu kadar serzeniş de yeter sonuçta bu blog akademik konuların yakarışı için açılmadı :)) 

Gelelim konumuza henüz denemedim ama mutlaka yapılacaklar listesine ekledim bu fiyonkları... Hem rengarenk hem çok kolay :) 
Tebessüm dolu bir hafta sonu diliyorum sevgiler...
Kaynak Elsie ve Emma'nın harika blogu :)




3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben denedim harika oldular şimdi çok moda hemen yapmak lazım derim :)

      Sil
    2. Evet kesinlikle öyle güzel bir kumaş arıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.