8 Eylül 2012 Cumartesi

Bir şeyler bir şeyler...

Ne zamandır pek bir şey yapıp yayınlayamıyorum neden bilmem bu sıralar böyle oldu :) Neyse son zamanların ürünleri yine dikiş üzerine tabii ki...
Bugün bu eteği diktim Burda dergisi Ağustos ayı 111 numaralı kalıbı kullandım çok hoş oldu bence ama belini biraz daha daraltabilirim.
 Bu da yeğenime diktiğim minik kız eteği :)) 

 Bu kumaşı da çok beğenmiştim önce elbise yapmayı düşündüm fakat çok kısa olacaktı o yüzden bluz dikmeyi tercih ettim üzerimde daha güzel görünüyor ama fotoğraf çekecek birini bulamadım tabii :)



8 yorum:

  1. Ellerine sağlık hepside çok güzel olmuş.Selamlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim sevgiler :))

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş hepsi, ama favorim mini kız eteği :) Herşeyin küçüğü daha güzel di mi ama:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bence de mini kız etekleri harika oldu daha sonradan onlara birer kırmızı cep ekleyip cep üzerlerine fiyonklar kondurdum öyle tatlı oldular ki kızlar bayıldı :) sevgiler

      Sil
  3. ellerine sağlık çok güzel bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. Kumaşların desenleri ne kadar hoş :)
    Tabi dikilmiş halleri de:)
    Ellerine sağlık canım.
    Muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de çok beğenerek almıştım bu kumaşları dikip giymek ve giydirmek kısmetmiş :) sevgiler

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.