1 Eylül 2012 Cumartesi

Pudingli Kurabiye


Tarif: 
100 gr margarin(oda sıcaklığında)
1 paket kakaolu puding(arzuya göre)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 kabartma tozu
yeteri kadar un

Gerisi bildiğimiz kurabiye :) Önce yumurta margarin ve sıvı yağı iyice karıştırıyoruz ardından bir paket toz halindeki pudingi olduğu gibi tarife karıştırıyoruz kabartma tozu ve un ile iyice yoğuruyoruz isterseniz biraz şeker de ekleyebilirsiniz ama ben gerek duymadım, son olarak istediğimiz gibi şekil verip 180 derecede çatlayana kadar pişiriyoruz, çok güzel ve basit bir tarif bana afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. canım ellerine sağlık nefis görünüyor kurabiyelerin..en kısa zamanda bende deniycem.ama deneyene kadar birtanesini alıp tadına bakıyorum..:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce bir arkadaşım yaptığında yemiştim basit olması falan hoşuma gitmişti ama benim yaptığım daha güzel oldu :) Artık gönül rahatlığıyla önerebilirim :) Sevgiler

      Sil
  2. teşekkür ederiz güzel bir tarife benziyor bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler blogunuza uğradım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.