15 Ekim 2012 Pazartesi

Ben son günlerde...

Ortalıklarda pek görünmedim. Sanmayın ki buralardan uzaktım herkesleri takip ettim ama ne yazık ki vakit ayırıp bir şey paylaşamadım. Biriktim biriktirdim... Yokum çünkü çalışmak zorundayım arada ufak tefek şeyler yapmıyor değilim ama öyle eskisi gibi günde birkaç tane iş yapamıyorum. Hem meraklananlara haber edeyim hem de biriktirdiklerimden paylaşayım istedim daha gelecekler var önümüzdeki postlarda...
Sevgiler :)


O bir zamanlar bir şemsiyeydi, eğer ipleri tek tek çözülmeseydi hala şemsiye olabilirdi :) O artık bir abajur hem de öyle böyle değil aydıklık aydınlık bir abajur :)
















Dikiş sevdam hala doruklarda ama artık ihtiyaç hasıl olduğunda dikiyorum :) Ne zamandır bir yelek istiyordum gittim baktım şu mevsimde fiyatlar çok yüksek, ne gerek var dedim kendim bir deneyeyim sonuç böyle oldu ben memnunum :) Önce kendi yeleklerimden birini ölçü olarak aldım tabii biraz büyük kestim, kestiğim ker parçadan 2 adet kestim ki onları birleştirip içini elyafla doldurabileyim diye... Sonra parçaları birleştirdim içlerini elyafla doldurdum ve her parçanın üzerinden dikiş geçtim elyaf kaymasın diye, sonra da tüm parçaları birleştirince yeleğim ortaya çıkmış oldu hayırlı uğurlu olsun :)


2 yorum:

  1. canım merhabalar nasılsın? şemsiyeden abajur şapkası öyle mi pes diyorum başakada birşey demiyorummm ama güzelim okurken çok zorlanıyorum ya yazı boyutunu mu büyültürsün karakterini degişirisin bilemiyorum yada rengini mi koyultsan:)))
    yelegin hep sıcak tutsun seni güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çook iyiyim koşturuyorum çok şu sıralar ama güzel koşturmacalar :) yazı boyutumu büyüttüm bence de daha iyi oldu böyle.. Abajur fikri öyle birden geliverdi ama evde herkes ona ucube diyor :)) yelek için de teşekkür ederim çok rahat ve sıcacık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.