16 Ekim 2012 Salı

Bilekliklerim - Bracelet

Bu kez çok sevdiğim gözüm gibi baktığım bilekliklerimi paylaşacağım, boncuklarla yapılmış olanlar çok sevgili teyzem tarafından yapıldı fakat gözüm var mutlaka ben de yapacağım :) Lafı fazla uzatmadan fotoğraflara geçelim böylece siz de benim takı sevdamı görmüş olun :) 

Sevgiler


 Bu boncuklarla yapılmış olanlar bizim geleneksel bilekliklerimiz artık çoğu kişi sevmese de ben çok severek takıyorum...


 Zümrüt taşlı olan benim kendi yaptığım bir gezi sırasında aldığım kök zümrütlerden yapmıştım.


Bu bilekliğin yapılışı diğerlerinden biraz daha farklı kendim yaparsam yapılışını fotoğraflarla anlatırım. 

Alttakiler de benden son zamanlarda çıkan eğlencelikler malzeme değerlendirmesi de diyebiliriz :)


Bu renkte bir çantam var benim geçenlerde onun fermuarı bozulunca yeni bir fermuar dikmek hasıl oldu, artan fermuardan da böyle bir bileklik çıktı, ben severek kullanıyorum dikkat de çekiyor...



I like bracelet :) My favourite bracelets glass bead and natural stones ... 

6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel canım... bi de yaş ilerledikçe kendi adıma konuşayım sen daha gençsin =P insan daha bi çok bağlanıyor sanki eskiye...
    güle güle kullan kopmadan eskimeden =)
    öptüm çok,
    sevgiyle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah kopmadan eskimeden kullanırım da taa torunlarıma kadar kalır :) Sevgiler

      Sil
  2. çok güzeller, bayıldım, teyzenin de senin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler aynılarından bir gün yapmayı umuyorum vakit bulursam tabii :)

      Sil
  3. Boncuklulara bayıldım gerçekten, yapanın ellerine sağlık, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. çok ama çok beğendim bileklerinizi tebrik ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.