19 Kasım 2012 Pazartesi

Bir kutu kaplama projesi daha :)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere ben yine bulduğum kutuları dayanamayıp kapladım :) Malzeme olarak ne kullandığımı merak ederseniz onu da şöyle açıklayayım ben arada grafik sitelerinden indirdiğim bazı desenleri photoshop ile düzenleyerek kullanıma hazır hale getirip rekli çıktı alıyorum. Bu kullandığım kağıtlar da daha önce düzenlediğim desenlerdi ayrıca kendime ve canım arkadaşım Sevilay'a hoş bir şıklık yapıp daha önce çekilen fotoğraflarımızdan aldığım çıktılardan bir kolaj yapıp kaplamada kullandım benim için en güzel ve özeli o oldu şimdi içine konulacak güzellikleri bekliyorlar çalışma masamın üzerinde...

Haa bu arada bence çekilişime katılmadan geçmeyin derim...
Sevgiler...









Bu da Cadılar Bayramı özentisi bi kutu oldu :)

6 yorum:

  1. ayyy cokk hoşşş hepsı ama en anlamlısı elbette sızın resımlerınız olan...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bende grafik ile uğraşırım hobi olaraktan
    ama hiç aklıma gelmedi butür bi uygulama için çalışmak :)
    güzel gikir yoğurt kovaları artık yeni gözdem ;)
    Tşkler fikir için..

    Senin yaptıklarına gelicek olursam
    çok güzeller gerçekten
    hele toplu resimli olan varya hıh işte ona bayıldım..
    Ellerine kollarına aklına fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim bir fikir verebildiysem ne mutlu bana :) Bunları yaparken ben de çok eğleniyorum dükkan var zaten ama henüz pek aktif değil artık zamanla pasajda falan sergilenecekler :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde ismim ne biliyor musun? Bu kadar olur yani:) kutular çok güzel olmuş en güzel hatıra böyle olur dedim resmen

    YanıtlaSil
  6. :) Yoksa Sevilay mı? En sevdiğimdir valla

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.