25 Kasım 2012 Pazar

Cupcake aşkına :)

Geçenlerde mağazalara bakınırken English Home'a uğradım zaten asıl amacım oraya uğramaktı bile diyebilirim :) % 50'ye varan indirimler vardı harika nevresim takımlarına bakarken gözüme aksesuarlar ilişti. Çok güzel kutular gördüm yarı fiyatına satıyorlardı, zaten ne zamandır gözüm vardı o kutularda ama yeğenlerim sağolsun beni almaktan vazgeçirdiler. Kutuların resmini netten buldum aşağıda yayınlayacağım yine de :) Ben de bir tane cupcake desenli kalemlik alayım bari dedim öyle sevdim ki onu ancak o kadar olur :) Bir adet defter kapladım bir de kendime İngilizce notlarım için dosyalık yaptım güzel oldu yaa kim ne derse desin :) 

Sevgiler...

İşte bunlar o sevdiğim kutular. Çalıntı resimler gibi olmasın resmi bulduğum yer şu blogmuş efenim: Dream Machıne sahibine de buradan selamlar ederim :)


Bu da pastam fotoğrafını çekmeden önce kesmiş bulundum, kakaolu meyveli pasta...



Bu yukarıda bahsettiğim defter kendisi tez çalışmamın defteri olur...





Vee cupcake aşkınaa...





Bu da çalışma masamın son hali...

 İşte Dosyalık'ım...




4 yorum:

  1. hepsı cokk guzel ama dosyalıga bayıldım bana harıka bır fıkır verdın canım sagol:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki çok :) Valla dosyalığa ihtiyacım oldu çıkıp almak da zor geldi düşündüm kendim yaparım dedim evde de birşeyin kutusu vardı artık ne kutusu bilmiyorum çöpçü gibi hepsini topluyorum zaten :) Karton kutudan çok da güzel oldu fikir verebildiysem ne mutlu bana sevgiler...

      Sil
  2. English Home'u ben de cok seviyorum;)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyi güzel olan bir mağaza :) Geçenlerde sarı çiçekli bir nevresim takımı gördüm tam almalık :) Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.