20 Kasım 2012 Salı

Dıy kazak yenileme

Merhaba bu günlerde yine dikiş sevdam üzerimde bu akşam sizinle hem bir kazak hem de diktiğim bir atkıyı paylaşacağım. Bence ikisi de çok pratik ve hoş oldular bir fikir verebilirsem ne mutlu bana...

sevgiler


Dışarıda giyemediğim siyah bir kazağım vardı, ne yapsam diye düşünüyordum pazarda kumaşçıda böyle tek parçalar bulunca fikrim geldi :) hemen kazağımın önüne o parçayı diktim önce ya güzel olmazsa falan diye düşündüm ama çok güzel oldu denemenizi tavsiye ederim artık dışarıda giyebiliyorum :)




Birde kotonda gördüğüm bir atkı vardı hatta yollar önce bu atkıdan şimdiki adı boyner olan çarşı mağazasında görüp bayılmıştım fakat fiyatı pahalıydı, eh bu sezon da hazır danteller tüller modayken bulduğum iki kumaştan bu harika şalı dikiverdim, tül ve dantelin birleşimi bence çok zarif oluyor...



4 yorum:

  1. ıkısıde harıka olmuş ellerıne saglık...atkıya ayrı bı bayıldım ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atkıyı tavsiye ederim herkes çok beğeniyor bir yerlerden dantel ve tül bulup birleştirin gitsin :)

      Sil
  2. kazağın önüne diktiğin kumaşın tarzı mükemmel!çok güzel düşünmüşsün eline sağlık;)
    atkı da süper olmuş.böyle yapılabilecek şeylere dünya para vermeye ne gerek var di mi?:))bayıldım ikisine de;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemin ben de o kumaşa bayıldım görünce ve kaçırmak istemedim gerçekten çok canlı renkleri ve dokusu var, ayrıca bu kazakla kullanmaktan sıkılırsam kumaşı alıp başka bir yerde de kullanabileyim diye makine dikişi yapmadım :) Atkılara para vermeye hiç kıyamıyorum ben hep kendim yapayım istiyorum yazık değil mi ama o kadar paraya :)
      Bebeğini öpüyorum çok sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.