30 Kasım 2012 Cuma

Kek Sepetinin Yandan Yemişi :)

Merhaba gün itibariyle haftasonuna ramak kalmış bulunmakta, haftasonu geldiğinde benim yaptığım tek şey ingilizce kursuna gitmek olmasına rağmen ben haftasonu havasını, kavramını seviyorum belki de :) Dün çok eğlenceli ve bir o kadar da lezzetl, bir proje uydurdum kendimce :) Yemek blogları varken benim ne haddime derdim ama benim blogum bir çeşit karmaşa bir çeşit gökkuşağı blogu olduğu için sizinle paylaşmadan edemedim :) Hani genelde internet reklamlarını gördüğümüz kek sepetleri var ya ben onlara meftunum işte o nasıl bir güzellik nasıl bir lezzettir :) Bizim evdeki ahali de kek sepeti sevdasına düşünce iş başa düştü... Şimdi sipariş versek hem öyle alelade sebepsiz sipariş vermek istemiyorum hem toptan dalıp yemek için fiyatlar biraz pahalı geldiğinden icat etmek fikri düştü içime... Sonuç aşağıda tabii benim kek sepetim o güzelim kek sepetlerinin yandan yemişi bile olamaz ama çok eğlenceli, pratik ve lezzetli olduğuna emin olabilirsiniz :)


Malzemeler: 
Bir adet tabanı oluşturacak rulo kek, tercihe göre ilhamınızı ortaya koyun :)
Bir paket minik brownilerden (içinde 9 adet var)
1 paket nestle marshmelowlu bisküvi 
2-3 adet eti puf ( biraz renk katması için) 
dilediğiniz renk ve çeşitte süsleme malzemesi ve şekerlemeler








Bir de benim gibi akademik ingilizce sınavlarına hazırlanan arkadaşlarım var ise onlara minik bir yöntem kelime ezberlemek için... renkli kağıtları kesip kelime kartları oluşturuyoruz ve bir tarafına kelimeyi diğer tarafına anlamını yazıyoruz, sonra bunları bir poşete koyup tombala çeker gibi her yerde çekiyoruz bence güzel bir ezber yöntemi bu yöntemi başka çalışmalar için de kullanabilirsiniz, öğretmen arkadaşlarım sınıfta çocuklarla bu çalışmayı yapabilirler mesela kavram isimlerini ezberletirken ya da matematik kavramları böyle ezberlenebilir vs. vs. :)

Bunlar da bugün markafoniden gelen twigy playboy serisi ev botlarım inanılmaz güzel ve de sıcacık tutuyor tavsiye ederim :)




2 yorum:

  1. Senin kek sepetini yerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetliydi amaaa tam yemelik zaten hel çocukların bayılacağı türden :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.