16 Aralık 2012 Pazar

4 Parça Dikiş

Son zamanlarda yine dikiş dikiyorum ama bir türlü fotoğraflayıp paylaşamıyorum aldığım kumaşları da en kısa zamanda fotoğraflayıp bir post yapacağım. Bugüne gelince sevgili Laçin kendine antrasit bir elbise diktiğinde çok beğenmiş ve ben de dikmiştim aynı kumaşın kahverengi olanından, şimdi ben de çok severek kullanıyorum. Bunun dışında geçenlerde çok büyük bir triko kumaş alıp kendime bir kazak diktim ve o da son günlerde vazgeçilmez parçalarımdan. Yine siyah beyaz çizgili triko kumaştan bir bluz dikmiştim henüz giymedim ama çok sevdim ve tabii soft renklerde bir fular diktim yine o kadar zarif ki öyle bir kumaş bulursanız mutlaka siz de böyle bir parçayı elinizin altında bulundurun derim gerçekten çok şık duruyor. 
Sevgiler...


Ben elbisenin yaka kısmına zımba diktim böyle de çok beğenildi...






Bu da anneciğimin ördüğü Snood :)


2 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş canım ellerine sağlık güle güle kullan hepiciğini :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizden bunu duymak ne güzel elinize su dökemem ama diktiklerimi giymeyi çok seviyorum :) Sevgiler

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.