11 Aralık 2012 Salı

Boyfriend Jeans

Yok bu pantolonlar bana hiç yakışmıyor bugün bunu bir kez daha idrak etmiş bulunmaktayım. Efenim bugün çarşı pazarda işlerim vardı dur bir LC Waikiki'ye uğrayayım dedim (her çarşıya çıktığımda uğrarım mutlaka) ne göreyim bu benim bayıldığım boyfriend jeans 19 liraya düşmüş hemen dedim alayım :) Deneme kabinine girdim kendime bir baktım, Charlie Chaplin pantolonundan kötü oldu adama yakışıyormuş bari benim neyime boyfriend jean bak hala gülüyorum kendime :) Boyum daha da kısaldı o pantolonla zaten yere yakındın daha da yaklaştın Selin dedim kendime, iç çekişmem böyle devam ederken ve tabii o halde kabinden çıkamazken gözümün önüne şu aşağıdaki görüntüler ve kendi üzerimde o pantolonu düşünüp kurduğum hayaller geldi :) Neyse canlar bu boyfriend jeans uzun boylu hatuna yakışıyor kim ne derse desin hem zaten İngiltere'de skinny jeans modası hakim der ve kendimi kandırırım :)

Sevgiler...


Ayrıca bu bol hediyeli çekilişi kaçırmayın derim ;) Tık tık


Valla bende böyle durmadı haa :)



2 yorum:

  1. Yakışmasını bilmem ama çok rahatlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ve rahatlar ama o bana yakışmadı başka markalarda deneyeceğim artık :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.