24 Aralık 2012 Pazartesi

Ordan Burdan

Bloglar yüzünden midir bilmem etrafımda hep güzel şeyler görmek istiyorum. Hayatımın konseptleri var artık mesela şu sıralar her yerde kar taneleri, çam ağaçları, yeni yıl süsleri, ışıklar ya da bereler snoodlar ponponlu cıvıl cıvıl şeyler görmek istiyorum :) Artık bir kış olsun pofuduk bir koltukta sıcacık örgülere sarınmış, pijama terlik ve bir adet keyif için okunmaya alınmış kaliteli bir romanı okuyup dumanı tüten bir kupa sıcak çikolatamı yudumlamak istiyorum... Bir kış olsun okuduğum kitaplar iş için olmasın ders için olmasın, sadece bir kışım ders çalışmak zorunda kalmadan geçsin lütfen lütfen lütfen... İşte bu benim 2013 yılında en büyük dileğim önümüzdeki kışı atanmış ve dahi yüksek lisansı bitirmiş hiçbir şey yapmak zorunda olmadan geçirip bir kerecik kafam rahatlamış olarak geçirmek istiyorum, bölümümü seçmemin en önemli sebebi çok sevdiğim romanları, şiirleri okuyup stressiz stressiz keyif yapmak istiyorum çok mu şey istiyorum ki? :)

Sizin yeni yıl dileğiniz ne ola ki? Sevgiler...


Aklıma eseni yapmakta üstüme yoktur gidip şerit daksili de kapladım gözüme çok çıplak geliyordu yapacak bir şey yok :)



 Hazır onu çekmişken kitap gibi olan tırnaklarımı da çekeyim dedim, biraz alkol biraz gazete kağıdı vs. :)
Bu da aslında balık konservesiydi ama artık ataç ve toplu iğne kutusu...


 Bunlar da can sıkıntısından ne yapacağını bilemeyen bir öğrencinin son çırpınışları :)



4 yorum:

  1. Dilediklerinin hepsi olsun inşaallah, biliyor musun sen benim blogumda beni tanımadan üye olan ilk izleyicimsi ve aslında ziyaretlerin azaldı diye de sitem etmeyi planlıyordum, şimdi yeri gelmişken edeyim : "Niye bana daha sık uğramıyorsun? hmm?" :)
    Bu arada her canı sıkılan öğrenci senin gibi yaratıcı ve üretken olsa keşke yaptıklarını çok beğendim :)Sevgilerimle...
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  2. Aaaa çok teşekkür ederim :) Valla ben çok seviyorum senin yaptıklarını ve ziyaret de ediyorum aslında ama yorum yapmıyorum o zaman daha sık yazarım bundan kelli :)) Aslında benim blogda biraz kendin çal kendin oyna durumu var uzun zamandır... Bu duruma pek takılmıyorum da okunmasa bile yazmak paylaşmak iyi geliyor bir nevi kafa dağıtmaca :)) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm merhabalar .... Arayı çok açtım ama seni umuttum sanma olur mu?
    ne güzel işler yapmışsın gene çok taktir ediyorum seni ataç kutun ve diğer kapladığın her şey çok ama çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki çoooooookkkk :) Ders çalışmaktan kaçmanın yollarını ararken uyduruktan yaptığım şeyler işte ama yapamıyorum çünkü sınavıma çok az kaldı yakında İngilizce rüyalar görmeye başlarsam şaşmam :)) Sevgilerimleeeee

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.