17 Ocak 2013 Perşembe

Lila Kutu vs. Mutlu Eden Çiçekler

Blog'a uzun zamandır yazmadığım için kendimi birazcık suçlu hissediyorum.. Yine yazmayacaktım  ama bu güzellikleri siz de görün istedim :) Evet meşhur Lila Kutu'dan bir adet göz kremi sipariş ettim ve Lila Kutu görünümlü kahverengi kutum geldi :) Renk önemli değil tabii içerik önemli ben kremden memnun kaldım şu birkaç günlük kullanım ile ilerleyen zamanlarda yine sonuçları sizlerle paylaşırım... Gönderim kısa sürede gerçekleşti buna sevindim tabii ki :) Ve yanında minik sevindirici armağanlar göndermeleri de çok hoş bir davranıştı. genel anlamda Lila Kutu'dan ben memnun kaldım. Bunun dışında bugün ruhumu mutlu etmek için gittim kendime çiçek aldım işte mutluluğumun kaynağı güzelim karanfiller :) Şu sıralar çok yoğunum merak ettiğiniz sorduğunuz için çok teşekkür ederim, hiç ilgilenemiyorum burayla beni affedin ve takipte kalın olur mu?
Sevgilerimle mutlu bir hafta sonu dilerim...








 Happy Weekend...

2 yorum:

Yorumlarınız için teşekkürler.