28 Ocak 2013 Pazartesi

Sevgililer Günü Projeleri 1

Malum sevgililer gününe az kaldı, pek çok yerde ve dahi bloglarda hazırlıklar başladı ben de gördüğüm güzellikleri sizlerle paylaşmak istiyorum :) Tabii önce değişik sevgililer günü dekorları v e yemek önerileri, ardından hediye fikirleri ve hediye paketlerimizi nasıl renklendirebiliriz onları yazacağım ama bu serinin vol.1 yazısıdır duyurulur ;)
Bir zamanlar yazma aşkımı durduramamış itü sözlükte bir şeyler karalamaktaydım, aklıma geldi hazır konu şu sıralar aşka gelmeye başlamışken bir bakayım dedim. Son bir yılı geçkin süredir yazmıyorum zira aşkı bulduktan sonra üzerine söz söyleyemedim ben çünkü ne söylesem az gelirdi onun için... İşte son yazılarımdan birini yazmak istedim size, oradan alıp burada paylaşmak ne kadar doğru bilemiyorum ama en nihayetinde hepsi benim kalemimden çıktı benim yüreğimden döküldü... 

zerine yüzlerce şey de yazılsa hala bir muammasın. sorgusuz sualsiz giriverdin hayatımıza...
Dünya sanki değişti birden, bize rağmen akarken hayat bizimle birlikte akmaya başladı. O daracık sokaklar bile genişledi aşktan sanki, belki de gözlerimin önündeki perde kalktı da gördüm dünyanın gerçeğini... Bu yaşlı, kirli dünya nasıl da güzelleşiverdi bir anda aşktan, belki de biz güzelleştik aşkın içmeden sarhoş eden şarabından... Ey aşk eğer bulduysan beni ne olur bırakma ellerimi, eğer kaybedersem seni bir daha bulamam ben kendimi...."

Sevgilinize küçük sevgi notları yazmakla başlayabilirsiniz ;)


ayrıntılar için: tık tık


ayrıntılar için : tık tık

Aşkımı üzerimde taşımak isterim derseniz sizi böyle alalım ;)
Böyle kapı süsleriyle konsepte uyabilirsiniz:)
özellikle bu vintage tarzına bayıldım :)






















Eğer maharetliyseniz böyle lezzetli kurabiyeler yapabilirsiniz hem erkeğin kalbine giden yol midesinden geçerdi değil mi :)
Ya daaa lezzetli mi lezzetli cupcake :)

Kaynak: tık tık

hmm çok güzel çok :)







Güzel bir kahvaltı sofrası hazırlanabilir :)


Eh şimdilik bu kadar diyelim ;)



4 yorum:

  1. Çok güzel öneriler :)

    Bakalım partnerlerimiz bu kadar ince şeyler düşünecek mi 14 şubatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kadınlar konsept seviyoruz onlar bu işlerden pek anlamasa da kendimizi mutlu edebiliriz :)) Ben erkek arkadaşımı yaklaşık 3 aydır skype'dan görüyorum eğitim için yurtdışında ve tam 14 şubat öncesi burada olacak gelsin de 14 şubat için hiçbir şey düşünmese de olur diyorum o, ama hoş sürprizler hiç fena olmazdı ;)

      Sil
  2. Daha ne olsun örneklerin hepsi burada masaallah tesekkürler ,bakalim bakalim:))

    YanıtlaSil
  3. Bakalım, inceleyelim, yapalım ve mutlu olalım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.