12 Şubat 2013 Salı

Kabul :)


Öyle mutluyum ki bir de şaşkınım üstelik... İşler nasıl böyle güzel, böyle yolunda gidiyor üst üste sevinçler yaşıyorum bilemedim. Galiba dualarımın kabul zamanı gelmiş şükürler olsun ve daim olsun inşallah :) 





Şans desem değil bu ne desem değil, uykuyla uyanıklık hali mutlulukla biraz burukluk hali...



Ayrıntı vermeyi pek istemiyorum çünkü herşey netleşsin onun üzerine de bir yazı yazacağım, nazar değsin istemiyorum :) Şimdi kavuşma zamanıdır...



Şimdiden sevgililer gününüzü kutlamalıyım çünkü buralarda olmayabilirim, beni sorarsanız şimdilik sadece bilin istedim ben mutluyum hem de çok ;)






4 yorum:

  1. ALLAH mutlugunu arttırsın canım....

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim hepimizin mutluluğunu arttırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. :-) ucsun balonlarrrr o zaman yasazin mutluluk :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evveeet kesinlikle yaşasın mutluluk :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.