7 Şubat 2013 Perşembe

Mimlendiiiiimm :)

Sevgili e-nsisters' blogunun güzel sahibeleri beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum ve geciktirmeden cevaplıyorum :)



1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?
Var ama burda söylemem :P
Ben mucizelerin her yerde olduğuna inanırım aslında. Pek çok şey var hayatımızda mucize olduğuna inandığım. İş çok istemekten ve doğru şekilde dilemekten geçiyor bence :)

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?

Kendi evimde işlerin yolunda olduğu bir hayatım varken, daha iyi olacağına inandığım şeylerin peşinden başka bir şehre gelmemdi. Kötü şeyler olmadı mı tabii ki oldu ama geriye dönüp bakınca her anlamda iyi şeyler daha çok oldu hayatımın rotası değişti, ömrümce sevebileceğim adamla tanıştım şimdi sorsanız iyi ki yapmışım bugün olsa yine yaparım :)


3. Almayı düşünüpte alamadığınız neler var?

Ahh neler yok ki :) Kadınların almak istedikleri şeyler biter mi hiç sorarım sizeee :))
Ama bir kaç tane örnek verebilirim mesela Max Factor Ageless Elixir. Fotoğraf makinesi.
Sonra kitap almak istiyorum bir sürü, sonra çok rahat bir koltuk böyle kitap okurken içine gömülmelik bir şey olsun bir de cupcake desenli kupa bardak istiyorum. Sonra bir jakuzi istiyorum köpüklü möpüklü ( ayy zengin tribine girdim :))


4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

Yaa aslında vardı öyle takıntılarım giymem falan diye ama moda öyle bir şey ki herşeyi giydiriyor, şu an sadece diyebilirim ki kısa bir kazağın altına tayt giymem beğenmiyorum arkadaş, yakışmıyor :))

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

Yok yahu nefret etmek istemiyorum ben kimseden ama sevmediğim huylar var mesela yalancı insanları sevmiyorum bir de menfaatçi, sorumluluk sahibi olmayanları da!


6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

Yahu bir kelime yok ki çok kelimeli bir insanım ben her gün yeni bir huyumu keşfediyorum, her geçen gün bambaşka duygulu bir kadın oluyorum ama şunu söyleyebilirim her şeyi çok derin yaşarım ben. Mesela bazen dünyanın sonu gelmiş gibi hissederim, bazen sanki herşey muhteşemmiş gibi :)

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Yok öyle bir şans :)) Burda doğmak isterdim yine Türkiye'de belki de şöyle tarif etmek en güzeli olur insan dilini konuşabildiği yerde mutlu oluyor ve yaşadığını hissediyor, başka bir ülkede doğmuş olsaydım bugün bu soruya cevabım o ülke olurdu :))

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir? 

Herşeyi! İnsan mutlu olduktan sonra herşeyden zevk alıyor bence kitap okumak, kendine zaman ayırmak, bir parça çikolata, makarna yemek, makyaj yapmak, güzel giyinmek, kuaföre gitmek vs. kendin için ayrıdığın kaliteli zaman dilimi bence çok önemli.


9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?

Hahaa Bu da mı gol değil hee? Bu da mı gol değil? derim :))


10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

İnanıyorum.

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

Yok ki öyle bir olay.

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

Gerçeği varken şaka mı bu :)

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Bize sunulan seçimler arasında yaptığımız tercihleri yaşıyoruz bazen yanlış bazen doğru.

14- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?

Emergency :)) İngilizceyi kuran adam karikatüründen etkilenmiş olabilirim :)

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Acıların kadını :P Şaka valla ne bileyim yazalım da bir isim buluruz ;)

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Bulurduk yine bir yer :)

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Boşverir gururumu da alır giderdim herhalde iyi ki öyle bir durum olmadı :))

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Hatırlamıyorum ki hem hatırlasam da söylemem.

Mimlediklerim: Acemi anne SelcenKüçük Hanımın GüncesiNabrutNesrin vee cevaplamak isteyen herkes :) 

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Teşekkürler :) 9.sorunun cevabı ayrıca tatlı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu nazik mim için :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.