5 Şubat 2013 Salı

Olmaz Olsun Cüzdanımda Milyonlar...

Baştan söylemekte fayda var bu yazıyı yazan şahs-ı muhterem aralara sürekli cümleleri bölerek ara cümleler ekleyecektir, sizi düşündüğümden söylüyorum kafanız karışmasın :)

Mutlu olmak için tam bir milyon neden bulabilecekken ufacık bir sorunda dünyanın en mutsuz insanı olan kişiye kadın denir :) Ya da "Aslan" burcu yükseleni de "Yay" olan bir kadın da denebilir. Yaa nedir bu aslan burcundan çektiğim benim kardeşim bıktım vallahi kaprislerinden gururundan (not: Şair burada kendi yaşamından kesitler sunuyor) senden kurtulamayacak mıyım ben 35'ime kadar, gerçi 35'ten sonra Yay olsam ne olur onu da bilemiyor derhal birşeyler yapmalı ve burcumla anlaşma içerisine girmeliyim diyorum. Ben cüzdanımdaki milyonlardan bahsedecekken konu neden birden buraya geldi onu da bilemiyorum, sanırım son haftalardaki huysuzluklarımın acısını burcumdan ve dahi sevgili gezegenlerin oynaşmalarından çıkarmak daha hoş oluyor :)


Neyse gezegenler üzerine daha sonra uzun uzun konuşuruz, şimdi konu şu ki; cebimde milyonlar falan yok! Şaşırtıcı olmadı biliyorum ama bahsetmek istediğim şey (amma da uzattım haa) gözümüzün önündeki mutlululları görmediğimiz. Mesela ben aslında gönülden kopan bir buket çiçekle havalara uçuyorum (not: bu çiçek bazen kendi gönlümden kopuyor, olsun çok güzel oluyor öyle:)). 





Bir kitap alıyorum elime benden mutlusu yok başlıyorum okumaya sonra hafiften bir vicdan yapıyorum, bunu okuyana kadar gidip ingilizce çalışayım, teze bakayım diyorum. Şimdi 1. Güzel bir neden bulup ardından onu geri plana atan ben bir de bundan mutsuz olan ben :) Kendin pişir kendin ye oluyor hep işe bak yazdıkça daha da netleşiyor durum. Kendin pişir kendin ye deyince ocakta da bezelye var gidip bakayım dedim buraya yazarken bezelyenin suyu hafiften çekmiş öyle de yerim ben (not: Şimdilik yerim, cebimde milyonlar olunca ıstakoz getirteceğim eve :)). 



Bu hafta Nergisler almıştım kendime )


Gönülden kopan çiçek, çiçekleri anlatan bir kitap, kendine ayırılmış kaliteli bir zaman dilimi, en sevilen elbiseler, bir parça makyaj, en sevdiğin çikolata ya da dondurma,birilerine yapılmış karşılıksız iyilikler, bir dilim özgüven, kendine duyduğun sevgi, bir parça aşkın verdiği mutluluk, sevgilinin gelmesine ve onsuz geçen 3 ayın bitmesine de 7 gün kalmasını kat hesaba = MUTLULUK derim ben arkadaş günlerdir neyin derdindeyim öbür dünyaya mı götüreceğim şu milyonları hem sizlere hem kendime sorarım? (not: olsa fena olmazdı amaaa! :)

Hadi bu da benden bize gelsin yiyelim güzelleşelim :)

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Belki biliyorsundur ama az önce eşim şöyle bir site bulmuş kelime bilgisi için
    http://www.ingilizcekelime.org/toeflkelimeleri.aspx
    Çok faydalı geldi bana, tavsiye ederim:)
    Bu arada sanırım o belirsizlikler, ani duygu değişimleri yükselen yay'dan kaynaklanıyor, ben de aynı durumdayım:)tabi pms'den de olabilir:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site için çok teşekkür ederim Nesrin bilmiyordum güzel bir siteye benziyor mutlaka faydası olacaktır :) Belki yay'dan olabilir tabii aslan da az değil ikisi bir araya gelince çok fena oluyor yay'dan dolayı hemen özgürlüğüm kısıtlanmış gibi hissediyorum aslan'dan dolayı da sanki herşeye ben emek harcamışım kimse benim için bir şey yapmamış gibi :) Tabii aslında böyle değil de üzüntüler falan geçince görüyorum gerçeği pms zaten başlı başına etkili bende dünyam dönmüyor o durumda :D

      Sil
  2. Parentez içindekiler ayrı güzeldi :)
    Mimledim seni bloga beklerim soruları almalısın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiimm :)) Hemen bakıyorum sorulara ve en kısa zamanda cevaplıyorum ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.