20 Mart 2013 Çarşamba

Bohemian Hair Style

Bohem yaşam tarzını hep sevmişimdir belki de damarlarımda biraz Bohem biraz Ortaasya'dan Şaman biraz Kızılderili biraz Balkan biraz da Anadolu karışımı kan akıyor :)) Keşke 1970'lerde ilk gençlik yıllarımı yaşasaydım diyorum bazen çiçek çocuklar gibi giyinmek için sırf :)) Çantalarına, ayakkabılarına, elbiselerine bakarken kayboluyorum resmen o hayalin içinde,,,  İşte bu yüzden sırf bu yüzden işte Bohemian tarzı saç modelleri paylaşacağım bu postta :)


               Bu görüntüyü yakalamak o kadar da zor değil aslında ;)











Bohem gelin mi olur demeyelim itinayla uygulayalım :) Hem en güzeli doğallık değil mi ki zaten ?








Bu fotoğrafı kendime çok benzettim bazen ben de böyle takıp takıştırıp deli kızın çeyizi gibi geziniyorum :))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.