14 Mart 2013 Perşembe

Happy Box Etkinliği ve Hediyelerim :)

Sevgili Melodram'ın düzenlemiş olduğu birinci etkinlikti happy box ben de katılma şerefine nail oldum ve çok güzel oldu :) Melodram bu etkinlikleri sürekli hale getirecek sanıyorum eğer sizler de önümüzdeki etkinliklere katılmak isterseniz ya da yazılarını takip etmek isterseniz hemen tıklayın lütfen! :) Bu güzel etkinlik için ayrıca gösterdiği ilgi için ilk önce Melodram'a sonra da eşleştiğim Bir Megoloman Kız'a çook teşekkür ederim.

İşte hediyelerim böyle :)







Bu kaleme bayıldım sevgili Ekin en çok bu kalem için teşekkür ediyorum çünkü artık benim de bir ağacım olabilecek, tam anlamıyla natural olan bu kalemin kapağından Karaçam tohumları çıkıyor ve tohumlara gözünüz gibi bakarsanız bir yıl sonra bir fidana dönüşebiliyor :) 

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Kalem gerçekten çok anlamlı bir hediye olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu şimdi o tohumlara sıcak ve nemli bir ortam ayarlayıp fidana dönüştürmek zamanıdır :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.