23 Mart 2013 Cumartesi

Kırtasiye Alışverişi

Benim bu okumak yazmak sevdam ömür boyu sürecek galiba... Bitmek tükenmek bilmeyen bir aşk yaşıyorum defter, kalem ve kitaplarla :) Elime alınca yeni bir defteri hemen kokluyorum geçmişimi... Kokuların cidden enteresan bir yanı var benim için çok eski bir zamana, bir anıya götürüyorlar hiç olmadık anlarda... İşte kitaplar da aynen öyle. Yıllar yıllar önce İstanbul'a da tıpkı yazmaya olduğu gibi sevdalandım ben... Küçücük yüreğimde pır pır kelebekler uçtu o gün ve ilk işim Beyoğlu'nda ikinci el kitap satan bir dükkanın kapısından içeri dalmak oldu. Prenses Diana üzerine yazılan bir kitaptı o gün aldığım, nasıl sevdim onu anlatamam hala o günkü gibi kokuyor. İşte bu alışverişte görür görmez o benim olmalı dediğim defter de bana o günü anımsattı, İstanbul... Şimdi kıyamıyorum yazı yazmaya ama gözümün önünde dursun da bir gün elbet kalemim gidip bulur onun sayfalarını :) 

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Kuşlar geçiyor, derken;
Yükseklerden, sürü sürü, çığlık çığlık.
Ağlar çekiliyor dalyanlarda;
Bir kadının suya değiyor ayakları;
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.



Ayrıca bu çok uygun fiyatlı ürünleri nereden aldığımı merak eden olursa hemen belirteyim https://www.ofix.com/ 'u ziyaret ederek bu ürünlere sahip olabilirsiniz. Üstelik üye olduğunuzda 10 tl indirim çekine de sahip olabiliyorsunuz. Ben acele ile alışveriş yaptığım için pek çok süper ürünü sepetime atmayı ihmal etmişim, bir sonraki alışverişimde, şuradaki kalemlikşuradaki ofis seti, tabii ki aldığım İstanbul temalı defterden de sepetime eklemeyi ihmal etmeyeceğim :))






Sevgileeeerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.