3 Mart 2013 Pazar

Mart Ayının Rengi Kırmızı ve Beyaz :))

Mart ayını küçük bir kız çocuğuyken bile ayrı severdim :) Belki de bizim buralardaki bir gelenekten olsa gerek Mart benim için mutlu sürprizli bir dilek ayı :) Haydi bir muhteşem dilek dileyelim bir tane yetmez diyorsanız çok muhteşem dilek dileyelim ve bileğimize kırmızı beyaz bilekliğimizi takalım :)) Sonra da Leyleği havada görünce, bilekliği çıkarıp sevdiğimiz bir ağaca bağlayalım ya da taşın altına koyalım, kim bilir yürekten inanırsak belki de gerçekleşir...




Ayrıcaa bilin bakalım bu neee :))





Şair burada tebessüm etmekten kendini alamıyor :))






Sevgileeeerrr :))



7 yorum:

  1. biliyorum bu kavonozları :)
    sevgiliye güzel hediye seçeneklerinden biri..
    mutlu haftalar tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de çok güzel çok eğlenceli bir hediye :)) Teşekkür ederim Mervecim sana da mutlu mutlu haftalar...

      Sil
  2. Sizin oralar derken?:) Sen de macırsın herhalde.

    O hediye de çok güzelmiş;) Ben seni seviyorum çünkü diye başlayan, bir sürü sebep saydığım kalpli kağıtlara yazılmış versiyonu yapmıştım, o da güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bizim buralar Trakya burda herkes bilir az çok marteniçkayı :) Ben pek macır sayılmam aslında bizimkiler ilk göçmenlerden ama marteniçka kültürü hala yaşatılıyor bizde ben çok seviyorum :)) Senin fikir de güzelmiş emek harcamak güzel :)

      Sil
    2. Demek ki asıl Trakya'da var. Ben 1990 göçmenlerindenim, bizim çevrede yapan görmedim; Bulgaristan'a gittiğimizde tesadüfen görmüştüm, öyle öğrendim:)

      Sil
    3. Belki de öyledir bölgesel bir şey olabilir ama çok eğlenceli olduğu kesin :)

      Sil
  3. harika düşünülmüşş, bayıldım bu kavanozlara.. hemen ben de yapacağım eşim için :))
    uykucukarakedi.blogspot.com ---> bende beklerim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.