24 Nisan 2013 Çarşamba

BAHAR

Ne yazacağımı bilmeden aldım klavyeyi elime, bu geceki tek hevesim bahar fotoğraflarımı paylaşmak esasında :) Öyle çok değil bir kaç tane ama sevilesi cinsten en azından ben baktıkça daha çok sevdim... Son zamanlarda bir bloglovindir gidiyor, bense hiçbir şey yapmıyorum bu konuda belki de kapansın istiyorum hayatımdaki blog sayfası. Sevdiğim bloglar var her gün okumak için can attığım ama ben yazarken o kadar beni heyecanlandıran hiçbir şey olmuyor bu cephede, ama çok şey öğrendiğimi söyleyebilirim. Blogger sayesinde estetik bakmaya başladım dünyaya ve ne kadar zevkli insanlar olduğunu gördüm. Zevk sahibi olmak da bence bahşedilmiş bir yetenek, belki insanın zevkleri zamanla değişip gelişebilir ama özgünlük başka bir şey azizim... Mesela öyle bloglar var ki sadece bir kez okusam asaleti, estetik zevki görebiliyorum ve içten içe fotoğraflarına, yaptıklarına hatta yaşam tarzlarına sessiz sedasız sürdürdükleri, hissettikleri o güzelliklere hayran oluyorum. Bir çiçek onların ellerinde güzelliğine güzellik katıyor, cesaretleniyorum onları okudukça ben de yapabilirmişim diyorum, bak işte ne güzel kaplamışlar o koltuğu, o sandalyenin rengi ne güzel olmuş... Bazen bir anne heyecanı duyuyorum, bazen acemi bir terzi :) Eskiden de vardı tüm bunlar eminim ama ben farkında değildim. O çiçek hep güzeldi, bir kadın kendine bir buket çiçek alabilirdi ama hiç aklıma gelmemişti o buketi görene kadar :) Sanırdım ki evde koltuk kaplanmaz, kendimiz boyarsak masa o kadar güzel olmaz. Sonra hep kullandığım cilt ürünlerine hiç onların gözüyle bakmamışım bugüne kadar, makyaj yapmak bir sanatmış, tutkuymuş üstelik sadece onlar için değil benim için de... Meğer ne zevk alıyormuşum güzelleşince de kendime söylememişim bir türlü :) Neyse işte blog dünyasında olmayı bir seviyorum bir yazmayacaksam neden burdayım diyorum. Cevap belli sadece burda olup okumak, öğrenmek ve sevmek için :)

Sevgiler...
                                                               Şarâb-ı ergüvânîdir Duhânî Lâle câmında
                                                       Ne kan tamdıysa odunda benim bağrım kebâbında.                                                                 

                                  Lâleye pîr-i sabâdan bu nefes şimdi değil 
                                 Ezelidir bu hevâvü heves şimdi değil



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.