8 Mayıs 2013 Çarşamba

Lila Kutu'dan Gelenler :)

Merhaba geçtiğimiz ay Lila Kutu, Lila Davet adında bir yarışma düzenledi ve ben de bu yarışmadan bir ödül kazandım sizlerle paylaşmak istiyorum, ben çok sevdim gelen hediyelerimi :))

Teşekkürler Lila Kutu..

Eğer Lila Kutu'ya üye olmak ve ayrıcalıklarından yararlanmak isterseniz sizi şöyle alalım LİLA KUTU buraya tıklayarak benim davetimle üye olabilirsiniz, yarışma mayıs ayı için de devam ediyor :)

Sevgiler...






Renkler tam belli olsun diye bol bol sürdüm, rainbow farın en açık tonunu göz makyajımda ve koyu tonunu da kaşlarımda kullandım, özellikle eyeliner'ın sürülüşünü çok sevdim harika bir yeşil göndermeleri de beni çok mutlu etti, doğrusu siyah bekliyordum :) Hediyelerim bunlarla sınırlı değil tabii ki bir adet de Lila Kutu'nun simgesini taşıyan çorap çıktı kutumdan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.