22 Eylül 2013 Pazar

Lila Kutu- Eylül :)



Bu ayki Lila Kutu sınırlı sayıdaydı ve harika ürünlerle dolu olacağını tahmin etmiştim :) Mayıs ayı keşif kutusundaki tam boy güzel ürünlerden sonra dün gelen kutumdan çıkan tam boy ürünlerin yanında deneme boyu ürünlerin de miktarları beni çok sevindirdi. 



Ürünlerin Listesi Şöyle:

Activar (Yeni Nesil Onarıcı Göz Kremi): Krem ince kırışıkları, göz altı morluklarını ve şişkinlikleri azaltmayı; cildin ışıltılı, pürüzsüz ve genç görünümünü korumayı ve yaşlılık lekelerini azaltarak cilt rengini düzenlemeyi vaat ediyor. Ürün deneme boyu olarak geldi daha önce de gece ve gündüz kremlerini denemiştim ve kısa bir süre kullanmış olmama rağmen yanaklarımdaki aşırı kuruluktan kurtulmuştum. göz çevresi kremi çok az miktarda olduğundan etkileri hakkında yorum yapamıyorum fakat kremin dış özellikleri benim hoşuma gitti. Öncelikle kokusu ve rengi çok güzel küçük bir miktar göz çevresi için yeterli oluyor.



Cyrene (Argan Yağı): Ürün 20 ml tam boy olarak gelen bir ürün. Argan yağı benim çook sevdiğim bir ürün olması sebebiyle paketi açtığımda çok sevinmeme neden oldu :)




Ecowell (Yüz Toniği): Ciltteki fazla sebumu temizleyerek gözeneklerin arınmasına yardımcı olup; cildi arındırıma, canlandırma ve rahatlatma ile akne ve siyah noktaların oluşumunun önlemeyi vaat ediyor. Bu ürün de tam boy olarak geldi ve ben papatya kokusuna bayıldımmmm. 2 gündür kullanıyorum çok sevdim tonik sever oldum :)




Felil (Siyah Maske): Erken yaşlanma ve kırışıklarla mücadele etmeyi ve akne önlemeyi vaat ediyor. Bildiğiniz siyah bir maske ve temizlerken her yer siyah oluyor :) ama yüzümden temizlediğimde zaten beyaz olan cildim pamuk gibi oldu çok sevdim. 



More The Soap (Bitkisel sabun) : Bana kırmızı kil sabunu geldi kargo paketini açtığım anda burnuma ilk gelen kekikli koku bu minik sabuna aitmiş. Şunu anladım ki bir ürünün doğal malzemelerden olması ve bunların müthiş kokuları beni kendisine mıknatıs gibi çekiyor.



Raen (Bitkisel Zytin Yaprağı Duş Jeli) : Deneme boyu bir ürün. Henüz kullanmadım ve bir süre daha kullanmayacağım, mini seyahatlerden birinde kullanmak üzere kaldırdım.




Toni & Guy (Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey): Ürün tam boy olmamasına rağmen oldukça fazla geldi  75 ml bence ürünü deneyip etkisini gözlemlemek için uygun bir miktar. Tabii ki hemen denedim bukle belirginleştirici bir ürün gerçekten işe yarıyor. Ben çok kabaran dalgalı saçlara sahibim bu ürün kabaran saçlarımı yatıştırdı ve dolgunluk da verdi.

Lavera (Sürpriz Ürün) : Bir adet lip glossy geldi ve rengi tam benim sevdiğim gibi çok hafif tatlı bir ton. Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama eklerim mutlaka ;)

Bu ay ki Lila Kutu beni gerçekten çok memnun etti ürünlerin hepsini açtıkça mutlu oldum :)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.