24 Ekim 2013 Perşembe

Kozmetika

Malum sınıra yakın olduğumuzdan Bulgaristan'ın ürünlerini de deneme şansımız oluyor. Geçenlerde yengem uzun zamandan sonra ziyaret amaçlı bir Bulgaristan gezisi yaptı evde 3 genç kız olunca (ikisi benim yeğenlerim) getirdiği cipsler bile bize hitap ediyor :) Neyse benim hem şaşırdığım hem çok beğendiğim bir uygulama çıktı cipsin adı "Kozmetika" ve paketlerin içinden kozmetik ürünler çıkıyor. Ne kadar kaliteli olup olmadıkları konusunda pek fikrim yok ama biz çok eğlendik paketleri açınca, bu değişik ürünü sizlere de tanıtmak istedim. 
Sevgiler






4 yorum:

  1. Ruj tam kıs rengi cok severım bu tonları. :)

    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi ve yapısı çok güzel ama bu ruju kullanmak konusunda tereddütlerim var neticede cipsten çıktı :)

      Sil
  2. Ben de bir yaz tatilinde gittigimizde sarmıştim bu cipslere o zaman taki, kozmetik, süs karisik cikiyordu sirf hediyesi icin sürekli cips alıyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da duymuştum ama henüz görmedim ama bulursam kaçırmam çok kaliteli görünüyorlar :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.