22 Ekim 2013 Salı

Nişan Hazırlıkları Vol. 1 :)

Merhaba
Hazırlık postlarını yazmak için biraz geç kaldım ama internetimin olmayışı bunun yanında aşırı yoğun geçen haftalar beni bu günlere getirdi :) 19 Ekim Cumartesi akşamı nişanlandık. Nişanımız aile arasında olmasına rağmen oldukça kalabalıktı. Ben de hediyelik bir şeyler hazırlama fikriyle öncelikle konsept renklerimi belirledim. Konseptim elbisemin tonlarında olacaktı yani benim renklerim soft pembeler, kremler, beyazlar :) İlk işim nişan tepsimi hazırlamak oldu. Dantel, krem renkli boncuklar ve krem rengi ışıltılı güller seçtim. Tepsinin ardından da lavantalı buzdolabı magnetleri için malzemeler temin edip işe koyulduk. Çok keyifli sohbetler eşliğinde yeğenlerimle beraber hazırladık. Hem sade hem de çok şık oldular. Çok şükür herşey gönlümüze göre oldu misafirlerimizin de yüzünü güldürebildiğimiz için içim çok rahat :)

Not: Ben çoook mutluyum :)

Sevgilerimle






5 yorum:

  1. el emeği göz nuru güzel bir çalışma çıkmış ortaya
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim her birini çok eğlenerek ve severek yaptım :) Sevgiler

      Sil
  2. çok şirin ve emek isteyen şeyler çıkmış ortaya.. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı koşturmacalar yaşadık ama değdi :)

      Sil
  3. Merhaba bana verdiğiniz linkte hediye çekilişini bulamadım.Acaba yanlış link vermiş olabilir misiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.