27 Kasım 2013 Çarşamba

Bugün

Yeni yıl havasındayım dışarda yağmur var benim içimde kar :) Her yerde kırmızı görmek istiyorum dolayısıyla temamı da kışa uyarladım tabii değişir zamanla içimden bugün bu geldi :)

Bir de kolaj hazırladım yeni bitirdiğim kitap "Aşk Baharı Beklemez" için. Fotoğraf makinem şu sıralar olmadığından çekim yapamıyorum ama bu günler de geçecek biliyorum :)

Sevgiler...
Yağmur yağarken pencere kenarında kitap okuyalım, bir kahve ya da sıcak çikolata da iyi gider hele kokulu mumlar da yanıyorsa mutluluğu başka yerde aramaya gerek yok demektir :)

Kitaba gelince üç farklı yazarın anlattığı üç hikayeden oluşuyor ilk hikaye sona erdiğinde başka bir hikaye başladığını zannetmiştim meğer hepsi birbiriyle ilgili ama bir o kadar da farklıymışlar :) Çok keyifle okudum tavsiye ederim, bu soğuk havalarda sıcacık evlerimizde okumalık çıtır bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.