14 Kasım 2013 Perşembe

Kırılan Tırnak Sorunsalına Çözüm

Pek çoğumuz tırnaklarımız uzatamamaktan, ellerimizin bakımsız görünmesinden ve tırnak kırılmalarından şikayetçiyiz. Bu durumun en güzel çözümünün yeterli beslenme ve gerekli vitamin ve mineral takviyesi olduğunun hepimiz farkındayız ama ya o kadar vaktimiz yoksa? Çözüm basit son yıllarda üretilen handmade takma tırnaklar :) Ben nişan öncesinde tırnak problemi yaşadığım için internette pek çok araştırma yaptım, çeşitli uygulamalar denedim, fakat istediğim sonucu elde edemeyince takma tırnaklara yöneldim. İmdadıma yetiştiler ve hiç biz takma tırnağız diye de bağırmadılar :) 

Watsons'da satılan tırnaklarda indirim de vardı 2 çeşit ürün aldım. Biri tamamen handmade aşağıdaki fotoğrafta soldaki, fakat kutusu nişan telaşında hangi ara kayboldu bilemediğim için markasını veremiyorum 9.90'a almıştım. Onu finishing touches'den daha çok beğendim çünkü tırnak boyutları benim tırnak yapıma daha çok uydu. Diğeri de sağ taraftaki "finishing tounches" onun yapıştırıcısını beğenmediğim için soldaki yapıştırıcıyı kullandım. Annem bile takma tırnak olduklarını anlamadı :))


 Benim tırnaklarımda görünenler finishing touches'in tırnakları. 8.90'a düşmüşlerdi. Oje sürmeyi de denedim çok güzel oldu ama onu fotoğraflayamadım :)



 Ortadaki parmağımın tırnağı tam oturmamış gibi görünüyor çünkü henüz yapıştırılmamışlardı :)



Eğer sizin de ben şu ürünü denedim çok daha doğal duruyor dediğiniz bir tavsiyeniz varsa bekliyorum, ben bu takma tırnak işini sevdim çünkü :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.