31 Aralık 2013 Salı

2013'den 2014'e


2013 yılı çoğunluğa rağmen benim için sürprizlerle dolu oldu diyebilirim. 2012'de dilediğim gibi geçirdim diyebilirim tabii eksikler kalmadı mı kaldı elbette ama olsun. Sevdiklerim yanımda, sağlıklı, huzurlu ve mutluyum çok şükür :)


Geçen yıl bu zamanlar sevdiğim adam Amerika'daydı ve onun yolunu gözlüyordum :) 14 Şubatta (tam da zamanı) döndü ve bana yine harika bir yıl yaşattı. 2013'te şiir gibi bir evlenme teklifi aldım ve şu an nişan yüzüğüm parmağımda :) O yüzden 2013 yılı bizim için hep özel kalacak..








Benim bu yıl ki dileklerime gelince; 
(Sıkı durun yine gevezeliğim üzerimde:)

Aşkla, mutlulukla, huzurla sevdiklerimizin omzunda, sevgileriyle boğulduğumuz bir 2014 diliyorum...

Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme kırk yılın hatrına sen kalayım diyor ya şair, sevdiklerimizle içilen kahvenin, edilen sohbetlerin ve atılan kahkahaların tadına doyamadığımız bir 2014 diliyorum...




Her işin altından kalkabildiğimiz, başarılı, azimli, özgüvenimizin sağlam olduğu bir 2014 diliyorum...

Kelimelerden kuleler kurmak, ayakkabı kutularını sadece kelimelere ayırmak,kopyasız, torpilsiz, kayırmasız, hakkımız olanı alabildiğimiz sınavlara girmek.. Kimseye minnet etmeden, kimseye ihanet etmeden, hak yemeden atandığımız bir 2014 diliyorum...



Okumak, çok okumak, bilinçlice okumak... Daha fazla okuyup kendimizi geliştirdiğimiz bir 2014 diliyorum...


Lisans diplomamın yanına yüksek lisans diplomamı da eklediğim, hatta o çok istediğim doktoraya başladığım bir 2014 diliyorum... 
(bu biraz şahsi oldu ama idare edin:)

Bir de benim için klasikleşen yeni yıl dileğimi ekliyorum :)

Yeni yılda binlerce güzel dilek bulabiliriz her birimiz ama elle tutulanlardan çok daha özel çok daha anlamlı dileklerim var benim... 
İyiliklere doyma açgözlü ol mesela hep daha fazla iyilik yap daha fazlasına dik gözünü zira iyilik varsa gerçekten varsın bu dünyada. 

Mutluluğun  kapını çalmasını beklemeden koş ona, ki mutluluk deyince aklına kim ya da ne geliyorsa mutluluk O'dur belki de kaçırma... Mutluluğu sende bulan senindir gerisi misafir demiş ya üstad Mevlana senin olandan başkasına yan gözle bakmak değil rüzgarında bile dolaşma... Aç kollarını koşulsuz aşka hem ne olacak ki seviyorsan git konuş bence :)) Yarına Allah kerim belki de yokuz bu dünyada... 

Aklına düşeni yap, içinden geldiği gibi ol, geciktirme yaşanacakları geleceğe mirasın yaşanmışlıkların ne de olsa... Bir bebek gördün mü sarıl yanağını yanağında hisset, nazlanma güldürmek isteyene gülümse :) 

İsyan etme sakın Sabret, yorulmadan durmadan beklemeden Çalış, olmaz deme asla bir Dene! Bazen Zamanın bazen Sevgilinin kollarına bırak kendini sıcacık Sevgiyle sarsın seni... Zaman kaybetme, kaybedip pişmanım deme, şüphe ve tereddüte düşmeden dinle dünyayı... Sev kendini, keyfim bilir demeyi öğren! 

Tuttuğun minicik bir dilek bile olsa kabul oluvermişse unutma sakın Şükret... Çok kırılıp küssen bile Affet ki özgürleş. 

Hayatının en büyük adımlarını at bu yıl ve geriye dönüp baktığında o tablo Kahkahalara boğsun seni, mutluluktan dolsun gözlerin ve yaşların dökülmesine izin vermesin içini titreten adam...:) Sevgilerimle Selin

Mutlu yıllar :))

2 yorum:

  1. 2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için hepimize güzel bir yıl olur inşallah :) Sevgilerimle iyi seneler..

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.