11 Aralık 2013 Çarşamba

Diy Kazak Yenileme -2- (My Diy)

Blog yazılarımda en sevilen post birinci kazak yenileme postu olmuştu şu linkten ulaşabilirsiniz : Diy kazak yenileme

Bu nedenle ben de dolabımı şöyle bir karıştırdım ve son zamanlarda pek beğenmediğim birkaç kazak çıkardım ve onları değişik hallere soktum :) Şimdi ilkini paylaşmak istiyorum ve kazağa sesleniyorum: 

EY KAZAK! Sen benim gözümde bir boyunluk + şapkasın :)




Evet bu sevgili kazağın alt bölümünü söktüm ve o kısımdan bir şapka diktim, üst kısım zaten yarasa kol olduğundan çok kolay şekil aldı onun da bazı kısımlarını dikerek boyunluk haline getirdim. Güle güle kullanalım :) Gönlüm bu güzel örgü kazağı atmaya elvermiyordu ama giymiyordum da şimdi bu soğuk kış günlerinde sıcacık giyerim :)
 Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Madem kazak olarak kulanmıyormuşunuz, dönüştürmek en iyisi. Çok da güzel olmuş, güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aslında kullanamıyordum desem daha doğru olacak, bedeni çok küçük olduğundan giyemiyordum dönüştürmek en güzeli oldu bence de.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.